Ігор Ященко – живописець, графік, член Національної спілки художників України, закінчив Дніпропетровське художнє училище (1969 р.), Харківський державний художньо-промисловий інститут (1974 р.). З 1976 р. художник бере участь в обласних, республіканських та міжнародних виставках.
Перше професійне визнання Ященко здобув як аквареліст, постійно брав участь у пленерах цього напрямку, а саме в Україні, на Далекому Сході, Примор’ї, Поволжі, Туркменії. Його акварельні твори з зображенням історичних пам’яток краю є в багатьох музеях, графічні роботи зберігаються в художніх музеях Запоріжжя, Хмельницького, Вінниці тощо.
На наступному етапі творчої еволюції майстра провідне місце зайняв олійний живопис. Наразі манера Ігоря Ященка відома в художній колах України та за її межами відмовою від сюжетної конкретики, акцентом на колористичне рішення емоційного строю твору, багатою культурно-асоціативною палітрою. Ввійшов в об’єднання митців «Біла шафа». Роботи цього періоду експонувалися на персональних виставках в Нью-Йорку (1991 р.), найпрестижніших галереях Києва (Французький культурний центр, 1995 р., «Тадзіо», 1998 р., 2000 р., «Ательє «Карась», 1998 р., «Боттега», 2008 р., 2009 р., Stedley Art Foundation, 2011 р.), Запоріжжя («Ленін», 2008 р.), в художніх музеях Вінниці (1997 р.) та Хмельницького (2009 р.). За роботу «Мертва натура на сірому» митець отримав Гран-прі на Всеукраїнській трієнале «Живопис – 2007».
Для митця доби постмодерну, якій притаманний «іронічний перегляд минулого», не існує стилістичних кордонів. І. Ященко захоплений радістю буття фовіста Рауля Дюфі і мистецькими розвідками сюрреаліста Хоана Міро на теренах архетипів і міфологем. Мабуть, найближче вінницькому майстру безмежна багатоликість абстрактного експресіонізму – течії, що мала на меті «вивільнення свободо струменіючого кольору від доктринерських законів форми» (Карл Рурберг). Для Ігоря Ященка колір складає сюжет картини, його енергетичний зміст. Краса світу підпорядкована філософії автора. Форми визначають вічні координати – горизонталь обрію та вертикаль космосу. Художник звертається до оповідальних стратегій постмодернізму, що є радикальною відмовою від реалізму у всіх можливих його інтерпретаціях, надаючи натурі статус terra incognita. Глядача запрошено поринути у мистецтво, яке є пригодою у світі уяви.
Виставка триватиме до 30 березня 2016 р.